Na stručnom izletu iz fizike bilo je 49 učenika i učenica iz naše škole. Voditelji su bili profesori: Davor Bralić, Divko Hadžiev i Ivan Brzović.
Kako što je bilo i programom predviđeno, posjećeni su Tehnički muzej “Nikola Tesla“, izložba “Da Vinci – genij i njegovi izumi“ i Muzej iluzija.
Treba naglasiti da je edukativna komponenta izleta omogućila učenicima da obogate svoje znanje novim spoznajama ili da već poznato, usvojeno znanje osvježe na jedan drugi, zabavniji način što ovakvi stručni izleti omogućavaju. Tako je u Tehničkom muzeju održano i predavanje o Nikoli Tesli i pritom su demonstrirani njegovi najvažniji eksperimenti iz područja izmjeničnih struja i bežičnog prijenosa energije. Interaktivna izložba o Leonardu da Vinciju zadivljuje ogromnim opusom da Vincijevih radova u umjetnosti i tehnici i živo oslikava kakav je to genije 15. stoljeća bio. Muzej iluzija nas je zabavljao raznim optičkim varkama, hologramima, igrom zrcala i drugim eksponatima kojima se dočarava kako tanka može biti granica između iluzije i stvarnosti.
Evo nekoliko osvrta i mišljenja učenika i profesora:
Dana 17. listopada 2015. smo krenuli u Zagreb. Prvo smo posjetili Tehnički muzej koji me je oduševio. Organizirano nam je predavanje o hrvatskom fizičaru Nikoli Tesli te nas je vodič proveo kroz rudnik koji nam je vjerodostojno prikazan. Zatim smo se uputili na izložbu velikog izumitelja Leonarda da Vincija. Upoznali smo ga na sasvim drukčiji način. Nakon toga smo otišli u Muzej iluzija. Tamo smo se upoznali s trodimenzionalnim iluzijama i iluzijama preslikavanja. Svi smo oduševljeni te ćemo ovaj izlet pamtiti jako dugo.
Jole Maljić, 4. g
Slušajući dojmove naših kolega u busu pri povratku, primijetili smo da im se najviše svidio Tehnički muzej, odnosno predavanje o Nikoli Tesli, te Muzej iluzija iz kojeg su od oduševljenja slike padale po “fejsu“. Bila je to jedna kreativna i poučna subota kada smo se kući vratili s nešto više znanja.
Kristina Šarac i Carla Pribanić, 4. g
Kratki razgovor
Povratak kući. Autobus stoji na jednom odmorištu na autocesti. Čeka se da se učenici vrate i sjednu na svoja mjesta kako bi se krenulo.
Jedan od profesora:
- Treba opet prebrojiti učenike!
Ode do kraja autobusa i vrati se.
Drugi profesor: – Koliko ih je?
– 48.
– A treba ih biti 47. Ta dvoje ih je ostalo, a dvojica nisu ni krenula.
– Onda je dobro; bolje da ih je više nego manje.
– Moramo ih opet prebrojiti! Idem ja!
Prebrojavanje. Drugi profesor se vraća.
Prvi profesor:- Koliko ih je?
– 46.
– To nije dobro. Iako nam aritmetička sredina govori da su svi u busu ipak ne idemo dok ih ne bude 47. Moramo ih opet prebrojiti!
Drugi profesor:
– Mislim da bi trebalo zadužiti jednog učenika ili učenicu da ih prebroji!
Prvi profesor:
– To je dobra ideja. Razmotrit ćemo je!